Harmonogram na zakończenie roku szkolnego

1. W dn. 25 czerwca (czwartek) o godz. 16.00 w kościele św. Jana Bosko będzie odprawiona Msza św. na zakończenie roku szkolnego dla kl. VIII. Zapraszamy Uczniów wraz z Rodzicami. Przed mszą św. będzie okazja do spowiedzi. Po mszy św. krótka akademia w sali teatralnej pod kościołem.
2. W dn. 26 czerwca (piątek) o godz. 8.30 Msza św. na zakończenie roku szkolnego dla kl. I-III (edukacja wczesnoszkolna). Zapraszamy Uczniów wraz z Rodzicami. Przed mszą św. będzie okazja do spowiedzi. Po mszy św. przejście do budynku szkoły. Tam w trzech różnych miejscach, przy zachowaniu norm bezpieczeństwa, krótkie spotkania z wychowawcami i wręczenie świadectw:
a) kl. I A, I B, I C – na korytarzu na pierwszym piętrze
b) kl. II A, II B – w sali gimnastycznej
c) kl. III A – na stołówce.
Rodziców prosimy o pozostanie poza budynkiem szkoły, na placu przed szkołą, na parkingu lub na boisku szkolnym.
3. Uczniowie kl. IV – V przychodzą do budynku szkoły na godz. 11.00. Tam w trzech różnych miejscach, przy zachowaniu norm bezpieczeństwa, krótkie spotkania z wychowawcami i wręczenie świadectw:
a) kl. IV A – na stołówce
b) kl. V A – w sali gimnastycznej
c) kl. V B, V C – na korytarzu na pierwszym piętrze.
Rodziców prosimy o pozostanie poza budynkiem szkoły, na placu przed szkołą, na parkingu lub na boisku szkolnym.
Po skończonych spotkaniach uczniowie z wychowawcami przechodzą do kościoła św. Jana Bosko na Mszę św. o godz. 12.00. Zapraszamy również na Mszę św. Rodziców Przed Mszą św. będzie okazja do spowiedzi.
4. Uczniowie kl. VI – VII przychodzą do kościoła św. Jana Bosko na Mszę św. o godz. 12.00. Przed Mszą św. będzie okazja do spowiedzi. Po Mszy św. przejście do budynku szkoły. Tam w trzech różnych miejscach, przy zachowaniu norm bezpieczeństwa, krótkie spotkania z wychowawcami i wręczenie świadectw:
a) kl. VI A, VI B – na korytarzu na pierwszym piętrze
b) kl. VII A– w sali gimnastycznej
c) kl. VII B – na stołówce.
Rodziców prosimy o pozostanie poza budynkiem szkoły, na placu przed szkołą, na parkingu lub na boisku szkolnym.
5. Jeśli ktokolwiek z jakichś powodów nie może uczestniczyć w zakończeniu roku szkolnego w piątek dla kl. I-VII, a tym samym nie może odebrać świadectwa w tym dniu, to proszę o odbiór świadectwa w dn. 29 czerwca – 3 lipca w sekretariacie szkoły w godz. 8.00-14.00.
6. Szafki powinny zostać opróżnione do 30 czerwca. Chipy i kluczyki do szafek należy oddawać na portierni do 3 lipca.
7. Przypominamy, że jeżeli ktoś chce domówić mundurek na przyszły rok szkolny, można to zrobić w dn. 29 czerwca – 3 lipca na stołówce szkolnej.