Główne ustalenia zasad korzystania ze stołówki szkolnej prowadzonej przy współpracy z JGT Polska, ul. Ścinawska 1, 59-300 Lubin:
-
-
- Stołówka szkolna jest zorganizowanym przez szkołę miejscem wydawania i spożywania posiłków przygotowanych w szkole przez JGT Polska.
- Do korzystania z posiłków w stołówce szkolnej uprawnieni są: uczniowie, których rodzic w danym roku szkolnym podpisał umowę o korzystanie z obiadów w stołówce szkolnej i w księgowości.
- Umowę podpisuje się na czas określony do dnia zakończenia roku szkolnego.
- Cena za obiad z deserem wynosi 9,50 zł brutto.
- Zabrania się korzystania z obiadów w krótkich okresach czasowych, bądź w pojedynczych dniach.
- Wszyscy korzystający z obiadów wydawanych przez stołówkę szkolną zobowiązani są do regularnego wnoszenia opłat na indywidualny numer konta.
- Opłaty za obiady wnosi się za cały miesiąc z góry do 15 dnia każdego miesiąca.
- Wysokość opłaty i termin ich dokonania za konkretny miesiąc, widoczny jest po zalogowaniu się do systemu obsługującego rozliczanie obiadów w ostatnim dniu miesiąca. Nie opłacenie obiadów w wyznaczonym terminie, skutkować będzie zawieszeniem w wydawaniu obiadów.
- Uczeń jest uprawniony do korzystania z obiadów od dnia zawartego w umowie – podpisanej przez rodzica.
- Rodzice mogą zgłosić nieobecność dziecka w formie: poprzez aplikacje na stronie https://salezjanie.obiado.pl, dowolną ilość dni i modyfikować okres lub poprzez wysyłanie SMS na numer 4301 (numer bezpłatny) z numeru telefonu rodzica widniejącego w systemie, wyłącznie w formie OBIAD-NIE (pisane łącznie). W przypadku jeśli Rodzic ma więcej niż jedno dziecko należy dopisać imię dziecka np.: OBIAD-NIE Ania. WAŻNE: Zgłoszenie nieobecności (nb) w danym dniu jest do godz. 7:45. Po tej godzinie jest brak możliwości zaznaczenia nieobecności (nb) w dniu bieżącym.
- W wypadku zmiany numeru telefonu, prosimy o niezwłoczne poinformowanie zmiany w księgowości szkoły.W przypadku prawidłowo zgłoszonej nieobecności w szkole uprawnionego, w danym dniu, odliczeniu podlega dzienna opłata za posiłek.
- W przypadku przedłużenia nieobecności dziecka na rodzicach ciąży obowiązek zgłoszenia nieobecności zgodnie z pkt. 10. Przedłużenie nieobecności dziecka nie następuje Brak informacji powoduje przygotowanie posiłku w następnych dniach.
- Opłata za niewykorzystane obiady – poprawnie zgłoszone zgodnie z pkt. 10, odliczane są w danym miesiącu automatycznie w dniu zgłoszenia. Informacje o kwocie opłat za obiady można uzyskać logując się do systemu bądź w księgowości szkoły.
- W razie zwłoki w uregulowaniu comiesięcznej opłaty Szkoła może rozwiązać umowę bez zachowania terminu wypowiedzenia, po uprzednim pisemnym wezwaniu Rodzica do zapłaty, z określeniem siedmiodniowego terminu płatności zaległej należności.
- Rozwiązanie umowy następuje z miesięcznym okresem wypowiedzenia, w formie pisemnej złożonej w księgowości szkoły. W okresie wypowiedzenia nie ma możliwości zgłoszenia nieobecności dziecka na okres dłuższy niż 5 dni roboczych.
- Strony mogą rozwiązać umowę w każdym czasie, w trybie porozumienia stron.
- Rodzic zobowiązuje się zapoznać z Regulaminem korzystania ze stołówki szkolnej (zał. 1) do niniejszej umowy oraz wywieszonej na tablicy ogłoszeń w Szkole.
- Rodzic wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszej umowie przez Salezjańską Szkołę Podstawową im. św. Dominika Savio w zakresie niezbędnym do realizacji niniejszej umowy.
-
Wejście na aplikację: https://salezjanie.obiado.pl