Prezydium Rady Rodziców w roku szkolnym 2020/2021:
– Przewodnicząca – Pani Marta Foltyniewicz-Kossowska
– Zastępca Przewodniczącej – Pani Edyta Granda
– Skarbnik – Pani Beata Hasulak
– Sekretarz – Pan Paweł Cybulski
Komisja Rewizyjna:
– Pani Anna Muszyńska
– Pani Anna Sadowska
– Pani Anna Skowron
Pozostali członkowie Prezydium Rady Rodziców:
– Pani Mazurkiewicz-Durołek
– Pani Agnieszka Zygiel
– Pani Agata Kołakowska
– Pani Diana Mazurek
– Pani Katarzyna Wróblewska
– Pani Iwona Piechocka
– Pani Anna Rybińska
– Pan Marcin Bulerski
– Pan Robert Koziewicz
Prezydium Rady Rodziców na pierwszym Plenarnym Zebraniu w roku szkolnym 2020/2021, ustaliła wysokość składki na Fundusz Rady Rodziców – w kwocie 80 złotych z terminem wpłaty do 16 listopada 2020 roku.
Zmniejszenie składki następuje wówczas, gdy w szkole jest:
– dwoje rodzeństwa ( 40zł dla pierwszego dziecka w jednej klasie, oraz 40zł dla drugiego dziecka w drugiej klasie – składka będzie zaliczana jako 100% dla każdego dziecka)
– troje i więcej dzieci (40zł dla pierwszego dziecka w jednej klasie, 40zł dla drugiego dziecka w drugiej klasie, trzecie i każde następne dziecko – 0 zł – składka będzie zaliczana jako 100% dla każdego dziecka)
W sprawie możliwości zwolnienia ze składki w związku z trudną sytuacją, prosimy o kontakt
z przewodniczącą ( martafoltyniewicz@op.pl)
Składki są płatne u wychowawcy klasy. Przy wpłacie przez wszystkich uczniów
(z wyłączeniem zwolnionych) do 16 listopada 2020 r., klasa otrzyma 30% wpłaconej kwoty. Decyduje data zaksięgowania.
Zebrane pieniądze w całości wykorzystywane są na potrzeby społeczności uczniowskiej
w Salezjańskiej Szkoły odstawowej im.Św.Dominika Sawio w Lubinie.